رویدادها آرشیو خبر ها
روزهای پایانی به همراه یوونتوس

روزهای پایانی به همراه یوونتوس

در حالی که هنوز تصمیمی برای از سر گیری و یا توقف کامل رقابت های فوتبال در کشور ایتالیا گرفته نشده برخی معتقدند که باشگاه ها همچنان تلاش خواهند کرد تا رقابت ها با شرایط خاص در مدت زمان کوتاهی برگزار شوند. اگر رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان از سر گرفته شود یوونتوس برای سه جام رقابت خواهد کرد، سه جامی که در فاصله زمان اندک برگزار خواهند شد و مطمئنا برای اماده بودن در هر سه رقابت مهم باید از بازیکنان اماده و قبراق برخوردار بود.

 

اما در شرایط کنونی و در حالی که سه بازیکن مائوریتزیو ساری با مبتلا شدن به ویروس کرونا شرایط را کمی سخت کرده اند مطمئنا این مربی برای داشتن ترکیبی اماده نیاز به بازنگری دارد و می کوشد تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد تا هیچ مشکلی برای امادگی تیم اش در سه جام احتمالی نداشته باشد. بنابر این پیش بینی میشود در شرایط کنونی هیچ کدام از بازیکنانی که ایتالیا را در زمان قرنطینه ترک کردند با سختگیری باشگاه روبرو نخواهند شد و در صورتی که رقابت ها از سر گرفته شود مطمئنا در خط حمله ایگوایین که در استانه جدایی از یووه قرار گرفته می تواند اخرین تاثیرگذاری های مثبت و مفید خود را با پیراهن یووه داشته باشد و برای هواداران خاطره ای خوش را رقم زند.

 

خدیرا و پیانیچ نیز شرایط مشابهی دارند و این دو همچنان می تواند در ترکیب یووه با توجه به نیاز تیم برای نگه داشتن امادگی در هر سه جام، قرار بگیرند اما برای فصل اینده نمی توان انتظار زیادی داشت که این سه بازیکن همچنان در لیست بانوی پیر نام شان دیده شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: